Omi in Wonderland

Mijn belevenissen in Virtuele werelden!

Hello world!

Na enkele weken in Second Life heb ik beslist om deze blog te maken om gedachten en gevoelens over mijn belevenissen in het “meta-versum” te delen. Mijn gehele bestaan is in functie geweest van onderzoek en studie gedreven door mijn passie voor onze geest, onze drang tot creatie en mijn liefde voor het digitale. Mijn laatste expositie was een groepstentoonstelling in april 2005 . http://www.opinions-of-art.com/Pages/Omi/Omi_05_apr.html

Ik had al met enkele online werelden kennis gemaakt maar ongeveer rond die tijd startte ik een online game die later enorm populair zou worden. Het was een mooie maar soms ook harde ervaring tot ik twee maanden geleden verveeld geraakte en opnieuw voor mijn menselijke gedaante koos. Niet voor lang echter want op 1 april 2007 werd Omi Koba geboren op newbie-island en voor ik het wist belande ik in een nieuw avontuur, in een wereld waar alles mogelijk is.

  

dinsdag, 1 mei, 2007 - Posted by | TheBlog

1 reactie »

  1. Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

    Reactie door Mr WordPress | dinsdag, 1 mei, 2007


Geef een reactie

